För att bli riktigt glömd måste man först bli riktigt stor. Nu är bara frågan hur jag ska smuggla hem böckerna så att han inte märker något. Innebandypiraterna.se Luften är så dålig, och jag har inte sett dagsljus på tre dagar. Vi förvandlar oss till fiktioner, för att skydda oss själva. Titta där går ju Jan Guillou! Nej där! Nej där! Nej där! Vet ni inte vem jag har varit? Det är i alla fall ett snyggt omslag. Såg du hur Mankell signerade? Som en maskin bara – tjoff, tjoff, tjoff. Jambisk … daktylisk … Kul att ses. Hör av dig. Här är mitt kort. Jag läser Prinsessan de Clèves.  Detta är ingen bokmässa, det är en ubåt. Var kommer den här lukten av brunsås ifrån? Välkommen! Rött eller vitt? Vita svanor tamt i vassen / kryssa efter gunst och bröd / Ut på djupet, svarta svanor / ut, I barn av natt och glöd. Hur tycker du att det har gått, hittills? Fråga oss om upphovsrätt. Vi måste prata. Kan du komma? Träffa våra författare! TRÄFFA våra författare! Träffa VÅRA författare! Träffa våra FÖRFATTARE! Har du funderat på Engelbrekt? Spänn av, det är ingen som känner igen dig här. Detta är ju Göteborg! Nu känner jag igen dig! Det var det där med skägget. Du har missförstått det där med Claessonska punkten. Do you believe in the phenomenon of syncronicity, mrs Gordimer? Köp tre betala för två! Köp fyra betala för tre! Har du mycket kvar att göra? Nej, jag har inte läst den än. Var ÄR du. Jag STÅR ju här vid scenen. Jaså, F-hallen. Var är DET då? TV-succén i bokform. Ska du åka till buffén på börsen? Han verkar ha fått en släng av cocktailinfluensan. Just nu kan vi svara på frågor om ortnamn. Vet du vem som borde få Nobelpriset? Jo… Vill du bli vän med elefantskötaren måste du ha plats för elefanten. Äsch, jag tar en caipirinha till. Vill du ha en? Hallå, hallå. (BLÅSLJUD) Hörs jag? (PAUS) Välkomna allesammans till … Får jag inte sitta ned snart dör jag. I thought you were an older man. I am an older man. Man måste först stoppa in kortet, dra ut det, och SEN trycka på knappen. Vissa författare är beroende av karta, andra av kompass. I takt med att vi läser upp namnen på pristagarna vill vi att ni kommer fram. Ja, du vet vad Oscar Wilde sa… Sveriges frimärksungdom. Det måste vara mer knulla än kultur. Ipad för 3kr? En oläst bok är en ny bok. Dom serverar stora räkmackor i det andra tornet också. Nej, det får inte du twittra om. Det har JAG tänkt twittra om. Hej IGEN! Hur gick det till? Var ligger A01:41? Bredvid A01:31. Så, vad skriver du på nu då? … men citera mig INTE. Har du mycket att göra i år då? Mamma jag är TÖRSTIG. Har du sett vad Denise Rudberg ser ilsk ut på alla sina författarfoton. Är hon det? Boken… ordet … fantasin … läslusten … Hur slutade det igår? Illa. Det var bra! Snart: tecknarbattle. Du vet att det finns en app för det där, va? Att älska är en drift som hjärtat ej förnedrar.